Zobacz co możemy Ci zaoferować

Nasza oferta

Reprezentacja wspólnoty mieszkaniowej oraz obsługa prawna

  •  Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej wobec organów administracji państwowej i samorządowej
  •  Reprezentowanie nieruchomości pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami
  •  Reprezentacja w stosunku pomiędzy właścicielami
  •  Opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów, uchwał i aktów prawnych Wspólnoty
  •  Reprezentacja Wspólnoty przed sądami
  •  Pełna obsługa prawna

Czynności wykonywane w ramach zarządzania oraz obsługa administracyjna

  • Rejestracja wspólnot mieszkaniowych w oparciu o posiadane pełnomocnictwo:
        ◦ wystąpienie o nadanie numeru NIP,
        ◦ zakładanie i prowadzenie kont bankowych,
        ◦ uzyskanie numeru statystycznego REGON,
        ◦ pomoc w tworzeniu statutu wspólnoty mieszkaniowej oraz  regulaminu porządku domowego.
  • Protokolarne przejęcie nieruchomości.
  • Weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości.
  • Opracowanie indywidualnego programu zarządzania i administracji nieruchomości po dokonaniu analizy i wynikających z niej potrzeb.
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i właścicieli lokali, najemców i ich udziałów w nieruchomości wspólnej.
  • Nadzór nad opłacaniem podatków i nad innymi zobowiązaniami części wspólnych nieruchomości.
  • Przygotowywanie, zwołanie i prowadzenie ustawowych i dodatkowych zebrań właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy o własności lokali co najmniej raz w roku nie później niż do końca pierwszego kwartału.
  • Zawieranie umów ubezpieczeniowych- Utrzymanie ciągłości ubezpieczeń związanych z częścią wspólną nieruchomości.
  • Udzielanie informacji właścicielom oraz użytkownikom lokali.
  • Nadzór nad firmami utrzymującymi porządek i czystość w budynku oraz obrębie wspólnoty.
  • Zawieranie umów koniecznych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości w dostawę usług komunalnych ( zakład energetyczny, zakład gazowy, wodociągi itp.).
  • Wyszukiwanie firm świadczących usługi i negocjowanie cen i warunków zawieranych umów.
  • Obsługa księgowo-techniczna Właścicieli w siedzibie i w godzinach pracy biura.
  • Zapewnienie właścicielom informacji o sytuacji wspólnoty oraz dostępu do jej dokumentów.
  • Przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wspólnoty.
  • Zainstalowanie ,, skrzynki kontaktowej” na klatce schodowej w celu bieżącej komunikacji pomiędzy Zarządcą a Lokatorem.
  • Organizowanie w ciągu roku spotkań z zarządem w zależności od zaistniałych potrzeb.
  • Pełna dyspozycyjności Zarządcy – dostosowanie czasu spotkań do indywidualnych potrzeb właściciela

Obsługa techniczna nieruchomości

  • Obsługa techniczna nieruchomości – 24 godzinne pogotowie
  •  Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • Przechowywanie dokumentacji nieruchomości, zlecanie i nadzór nad:
    – kontrolami technicznymi,
    – okresowymi przeglądami nieruchomości:
       ◦ roczny
       ◦ pożarowy
       ◦ budowlany pięcioletni
       ◦ elektryczny pięcioletni
    – przeglądami urządzeń technicznych nieruchomości,
    – usuwaniem awarii i ich skutków,
    – utrzymaniem porządku i czystości części wspólnej,
    – bieżącymi naprawami i remontami
  • Prowadzenie nadzoru na innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem  nieruchomości.
  • Zbieranie i weryfikacja ofert dotyczących umów o dostawy i roboty na rzecz nieruchomości
  • Zapewnienie najkorzystniejszych ofert na dostawę energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci,
  • Remonty – przygotowanie planu remontów, pozwolenia, kredyty.
  • Sprawdzanie prawidłowości wykonania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów.
  • Nadzory (inspektor nadzoru) nad pracą firm wykonujących remonty i modernizację oraz uczestnictwo w komisji przy odbiorze wykonanych robót i usług.

Obsługa księgowo-finansowa

  • prowadzenie księgowości w oparciu o program do obsługi wspólnot mieszkaniowych
  •  Tworzenie najbardziej optymalnego planu finansowrgo dla Wspólnoty
  •  prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów,
  •  Przygotowywanie projektów planów gospodarczych
  •  Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał wspólnoty,
  •  Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych,
  •  Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  •  Windykacja należności w tym wezwania do zapłaty, ugody na spłatę długu
  •  Windykacja przed sądowa i sądowa,
  •  Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu:
    – kosztów  utrzymania nieruchomości,
    – kosztów zużytych mediów,
    – rozliczanie kosztów zużytych mediów,
    – funduszu remontowego,
    – i inne rozliczenia.
  •  Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych,
  •  Dokonywanie płatności na rzecz dostawców w celu zapewnienia ciągłości dostaw np. wody, prądu itp.
  •  Wydawanie zaświadczeń właścicielom i użytkownikom lokali,
  •  Przygotowywanie i realizacja przelewów,
  •  Kontrola finansów Wspólnoty
  •  Cykliczne przedstawianie stanu finansowego Wspólnoty Zarządowi
  •  Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji rachunkowej i statystycznej Wspólnoty
  •  Rozliczenia z Urzędami zgodnie z obowiązującymi przepisami
  •  Zdalny dostęp do rozliczeń dla każdego mieszkańca (indywidualne konto poprzez system e-kartoteki)

E-Kartoteki

Usługa umożliwiająca mieszkańcom na bieżąco, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie, wymianę informacji z administracją. Każdy z mieszkańców otrzymuje indywidualny login i hasło przy pomocy których może zalogować się do systemu. Użytkownicy serwisu mają dostęp tylko i wyłącznie do własnych danych

Aktualne saldo

Informacje o aktualnym saldzie, wpłatach, należnościach czy zadłużeniach.

Regulaminy, sprawozdania finansowe, uchwały

Możliwość udostępniania mieszkańcom różnego typu dokumentów.

Stany liczników

Udostępnianie pełnej historii stanów liczników w danym lokalu wraz z możliwością wprowadzania aktualnych stanów odczytów urządzeń pomiarowych przez mieszkańców

Cena usług za zarządzanie nieruchomościami uzależniona jest od wielu czynników:

Od wielkości Wspólnoty (powierzchni nieruchomości)

Ilości lokali mieszkaniowych oraz użytkowych

Stanu technicznego i prawnego budynku

Oczekiwań stawianych przez właścicieli Nieruchomości

Zainteresowały Cię nasze usługi? Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę!

Scroll to Top
Scroll to Top